Dziękujemy za zamówienie próbek materiałów :)

 

Zamówiony zestaw jest bezpłatny.

Koszt przygotowania kolejnego zestawu próbek wynosi 8 pln.

 

Teraz czekaj na wiadomość od nas!

 

A w czasie oczekiwania na zamówione próbki,

zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga lub strony na facebook'u.

 

Życzymy miłego dnia!

www.efutro.pl

FAQ --- często zadawane pytania i odpowiedzi


1) Czy zamówienia przyjmowane są w m2 czy w mb ?

Wszystkie zamówienia na naszej stronie przyjmowane są mb.

2) Jaka jest szerokość zamawianego u was materiału?

Większość towarów dostępnych na naszej stronie ma szerokość 150 +/-5 cm. Dokładną szerokość materiału, który państwa interesuje można sprawdzić w Specyfikacji na stronie produktu.

3) Jaką minimalną ilość towaru można zamówić?

Minimalna ilość towaru jaką można zamówić poprzez naszą stronę to 1 mb.

4) Czy tniecie materiał na mniejsze ilości (np. na paski)?

Nie, nie tniemy zamawianego u nas materiału na mniejsze ilości i nie dzielimy go na mniejsze części. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy, klient zamówi np. 50 mb materiału a taka jego ilość znajduje się na np. dwóch belkach lub jego objętość/waga wymaga, aby podzielić go na dwa kawałki w celu dostosowania do maksymalnej określonej wielkość i/lub wagi paczki wysyłanej kurierem. W takiej sytuacji towar zostanie dostarczony w dwóch kawałkach.

5) Czy macie wyroby gotowe?

-

6) Czy wysyłacie pełne wzorniki kolorystyczne klientom indywidualnym?

Klientom indywidualnym wysyłamy pojedyncze próbki towarów dostępnych na daną chwilę w naszym magazynie w ilości max. 4 szt. za darmo - w przypadku większej ilości, wysyłka podlega opłacie (w celu ustalenia kosztów prosimy o kontakt telefoniczny 426789551 lub adres email: mail@efutro.com.pl).

7) Przez jaką firmę wysyłacie towar?

Zamówiony u nas towar wysyłamy tylko i wyłącznie firmą kurierską GLS.

8) Jakie są koszty przesyłki zamawianego materiału do klienta?

Koszt przesyłki wynosi 22 zł za jedną paczkę za pobraniem oraz 17 zł przy przedpłacie. Maksymalny wymiar paczki to 20x20x160 cm, a jej waga maksymalna to 30kg. Klient jest informowany przez pracownika naszej firmy w ilu paczkach zmieści się zamawiany przez niego towar.

9) Czy posiadacie sklepy na terenie Polski?

Jedynym fizycznym oddziałem naszej firmy jest siedziba znajdująca się na ulicy Nowej 16/18 w Łodzi.

10) Czy honorujecie zwroty towarów i w jaki sposób realizujecie reklamacje?

Towar zamawiany na naszej stronie ma status towaru na zamówienie tj. docinanego na żądaną ilość zamawiającego. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów zamówionego u nas towaru. Jeżeli natomiast okaże się że towar u nas zamówiony posiada wady (np. odbarwienia) to można towar zareklamować. Reklamacje w naszej firmie odbywają się w następujący sposób:

  • Klient który chce dokonać reklamacji proszony jest o kontakt telefoniczny z naszą firmą w celu wyjaśnienia przyczyn reklamacji.
  • Klient odsyła do nas reklamowany towar na swój koszt.
  • W wypadku kiedy mamy na stanie taki sam jak reklamowany wysyłamy jego ilość adekwatna do reklamowanej na nasz koszt.
  • W innym przypadku zwracamy pieniądze za reklamowany towar.

11) Jakie sposoby płatności honorujecie?

Za towar zamówiony na naszej stronie można dokonywać płatności w następujących formach:

  • Przelew bankowy (klient płaci przed wysyłką zamówienia).
  • Pobranie przy odbiorze towaru od kuriera.
  • Płatność gotówką w wypadku osobistego odbioru towaru w naszej siedzibie na ul. Nowej 16/18 w Łodzi.

12) Wysyłka na terenie Europy  

Wysyłamy paczki z zamówionym towarem na terenie Europy. Koszty takiej wysyłki są ustalane indywidualnie do zamówienia, w przypadku pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: mail@efutro.com.pl

13) Ile trwa realizacja zamówienia?

Jeśli metraż produktu jest dostępny od ręki, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zmianie statusu zamówienia na "w realizacji" i trwa 1-2 dni robocze. W innym przypadku kontaktujemy się w ciągu 48h z informacją odnośnie realizacji zamówienia. Dostarczenie zamówienia za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS  trwa od 24 do 48h. W trakcie zwiększonej sprzedaży sezonowej (sierpień-styczeń) czas realizacji zamówień może wydłużyć się do 3-4 dni roboczych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel