KOSZTY WYSYŁKI
Wiemy, jak ważny jest dla Klienta czas oczekiwania na przesyłkę. Serwis www.eFutro.pl dokłada wszelkich starań, aby informacje o dostępności towaru były prawdziwe, a zamówienia zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
KOSZT I CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU
Koszt i czas wysyłki zamówionego Towaru zależny jest od wybranego sposobu płatności oraz ilości paczek.
Dostarczeniem przesyłek na terenie kraju zajmuje się firma spedycyjna GLS Poland. Wszystkie zasady i koszty związane z dostarczeniem Towaru do Klienta zawarte są w Regulaminie firmy kurierskiej GLS Poland. Regulamin dostępny jest pod adresem www.gls.pl >>> regulamin GLS Poland.
CENY PRZESYŁEK KRAJOWYCH:
- płatność przelewem na konto bankowe, kartą płatniczą lub paypal:
1 paczka – 17,2 złotych,
2 paczki – 34,4 złote,
3 paczki – 51,6 złotych,
4 paczki – 68,8 złotych.
- płatność za pobraniem (w chwili odbioru przesyłki u kuriera GLS):
1 paczka – 22,00 złote,
2 paczki – 44,00 złote,
3 paczki – 66,00 złotych,
4 paczki – 88,00 złotych.
CENY PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH:
W celu ustalenia kosztów przesyłki paczki za granicę, wybierz kraj dostawy w górnym Menu, a następnie kliknij <koszty wysyłki> w ramce po prawej stronie produktu:
Lub skontaktuj się z nami - mailowo: mail@efutro.pl lub telefonicznie pod numerem +48 42 678-95-51.
ZASADY DOTYCZĄCE WYSYŁKI ZAMÓWIEŃ KLIENTA:
1. Parametry paczki w obrocie krajowym: waga do 15 kg, obwód + najdłuższy bok < 3 metrów.
Istnieje możliwość transportu przesyłki o niestandardowych parametrach. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy mail@efutro.com.pl lub telefoniczny 42 678-95-51.
2. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki z Zamówieniem.
3. Kurier nie jest zobowiązany do uprzedniego kontaktu telefonicznego z Klientem.
4. Klient ma prawo do skorzystania z usługi przekierowania przesyłki z Zamówieniem.
Przekierowanie przesyłki to usługa dodatkowa wykonywana na zlecenie Odbiorcy, polegająca na umożliwieniu Odbiorcy przekierowania doręczenia Paczki i skorzystania z alternatywnych opcji doręczenia, takich jak: doręczenie w ustalonym terminie, doręczenie na nowy adres, doręczenie do ParcelShop, odmowa przyjęcia, odbiór własny w filii GLS Poland, pozostawienie Paczki bez podpisu.
Aby skorzystać z usługi przekierowania przesyłki, wymagane jest podanie adresu email przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Klient ma prawo do skorzystania z usługi Info, polegającej na przekazaniu Klientowi drogą elektroniczną numeru telefonu Kuriera doręczającego przesyłkę.
Aby skorzystać z usługi Info, Klient ma obowiązek nawiązania kontaktu z konsultantem/infolinią firmy GLS Poland.
6. W sytuacji, gdy Klient:
- nie odbierze przesyłki od kuriera w terminie przewidywanym przez system GLS Poland,
- uzgodni dostawę w terminie wymagającym przechowania Paczki w magazynie GLS Poland,
- zdecyduje się na odbiór własny Paczki z filii GLS Poland,
nastąpi obciążenie Klienta w wysokości 3,00 pln netto za dzień magazynowania.
Obciążenie będzie naliczane do momentu doręczenia Paczki za każdy dzień kalendarzowy liczony od daty wystąpienia przeszkody w doręczeniu, spowodowanej przyczynami nieleżącymi po stronie GLS Poland.
UWAGI:
- przed dokonaniem zakupu, prosimy o sprawdzenie dostępności oferowanych przez nas Towarów,
- wszystkie zamówienia z opcją płatności przy odbiorze i dostępnością Towaru, złożone do godziny 12:00 wysyłane są w tym samym dniu roboczym,
- w przypadku zamówienia produktów o różnej dostępności i czasie dostawy, zamówienie będzie oczekiwało na skompletowanie wszystkich pozycji. Jeśli cześć Towarów ma być wysłana wcześniej, prosimy o kontakt mailowy mail@efutro.com.pl lub telefoniczny +48 42 678 95 51.
DODATKOWE INFORMACJE:
- dokładny koszt wysyłki określony jest w koszyku podczas procesu składania Zamówienia,
- paczki wysłane są codziennie od poniedziałku do piątku.