Dziękujemy za zamówienie próbek materiałów :)

 

Zamówiony zestaw jest bezpłatny.

Koszt przygotowania kolejnego zestawu próbek wynosi 8 pln.

 

Teraz czekaj na wiadomość od nas!

 

A w czasie oczekiwania na zamówione próbki,

zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga lub strony na facebook'u.

 

Życzymy miłego dnia!

www.efutro.pl

KOSZTY WYSYŁKI

Wiemy, jak ważny jest dla Klienta czas oczekiwania na przesyłkę. Serwis www.eFutro.pl dokłada wszelkich starań, aby informacje o dostępności towaru były prawdziwe, a zamówienia zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.

 

KOSZT I CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU

Koszt i czas wysyłki zamówionego Towaru zależny jest od wybranego sposobu płatności oraz ilości paczek.

Dostarczeniem przesyłek na terenie kraju zajmuje się firma spedycyjna GLS Poland. Wszystkie zasady i koszty związane z dostarczeniem Towaru do Klienta zawarte są w Regulaminie firmy kurierskiej GLS Poland. Regulamin dostępny jest pod adresem www.gls.pl >>> regulamin GLS Poland.

 

CENY PRZESYŁEK KRAJOWYCH:

- płatność przelewem na konto bankowe, kartą płatniczą lub paypal:

1 paczka – 17,2 złotych,
2 paczki – 34,4 złote,
3 paczki – 51,6 złotych,
4 paczki – 68,8 złotych.


- płatność za pobraniem (w chwili odbioru przesyłki u kuriera GLS):

1 paczka – 22,00 złote,
2 paczki – 44,00 złote,
3 paczki – 66,00 złotych,
4 paczki – 88,00 złotych.

 

CENY PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH:

W celu ustalenia kosztów przesyłki paczki za granicę, wybierz kraj dostawy w górnym Menu, a następnie kliknij <koszty wysyłki> w ramce po prawej stronie produktu:

Lub skontaktuj się z nami - mailowo: mail@efutro.pl lub telefonicznie pod numerem +48 42 678-95-51.

 

ZASADY DOTYCZĄCE WYSYŁKI ZAMÓWIEŃ KLIENTA:

1. Parametry paczki w obrocie krajowym: waga do 15 kg, obwód + najdłuższy bok < 3 metrów.

 

Istnieje możliwość transportu przesyłki o niestandardowych parametrach. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy mail@efutro.com.pl lub telefoniczny 42 678-95-51.

 

2. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki z Zamówieniem.

 

3. Kurier nie jest zobowiązany do uprzedniego kontaktu telefonicznego z Klientem.

 

4. Klient ma prawo do skorzystania z usługi przekierowania przesyłki z Zamówieniem.

Przekierowanie przesyłki to usługa dodatkowa wykonywana na zlecenie Odbiorcy, polegająca na umożliwieniu Odbiorcy przekierowania doręczenia Paczki i skorzystania z alternatywnych opcji doręczenia, takich jak: doręczenie w ustalonym terminie, doręczenie na nowy adres, doręczenie do ParcelShop, odmowa przyjęcia, odbiór własny w filii GLS Poland, pozostawienie Paczki bez podpisu.

Aby skorzystać z usługi przekierowania przesyłki, wymagane jest podanie adresu email przez Klienta podczas składania Zamówienia.

 

5. Klient ma prawo do skorzystania z usługi Info, polegającej na przekazaniu Klientowi drogą elektroniczną numeru telefonu Kuriera doręczającego przesyłkę.

Aby skorzystać z usługi Info, Klient ma obowiązek nawiązania kontaktu z konsultantem/infolinią firmy GLS Poland.

 

6. W sytuacji, gdy Klient:

- nie odbierze przesyłki od kuriera w terminie przewidywanym przez system GLS Poland,

- uzgodni dostawę w terminie wymagającym przechowania Paczki w magazynie GLS Poland,

- zdecyduje się na odbiór własny Paczki z filii GLS Poland,

nastąpi obciążenie Klienta w wysokości 3,00 pln netto za dzień magazynowania.

Obciążenie będzie naliczane do momentu doręczenia Paczki za każdy dzień kalendarzowy liczony od daty wystąpienia przeszkody w doręczeniu, spowodowanej przyczynami nieleżącymi po stronie GLS Poland.

 

 

UWAGI:

- przed dokonaniem zakupu, prosimy o sprawdzenie dostępności oferowanych przez nas Towarów,

- wszystkie zamówienia z opcją płatności przy odbiorze i dostępnością Towaru, złożone do godziny 12:00 wysyłane są w tym samym dniu roboczym,

- w przypadku zamówienia produktów o różnej dostępności i czasie dostawy, zamówienie będzie oczekiwało na skompletowanie wszystkich pozycji. Jeśli cześć Towarów ma być wysłana wcześniej, prosimy o kontakt mailowy mail@efutro.com.pl lub telefoniczny +48 42 678 95 51.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

- dokładny koszt wysyłki określony jest w koszyku podczas procesu składania Zamówienia,

- paczki wysłane są codziennie od poniedziałku do piątku.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.99 / 5.00 2861 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-24
Super:)
2020-07-20
super
Proszę czekać ... ładuję dostępne próbki

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel