Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń ☎ +4842 6789551

FAQ - CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Czy zamówienia przyjmowane są w metrach kwadratowych (m2) czy w metrach bieżących (mb)?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie przyjmowane są w metrach bieżących.

2. Jaka jest szerokość zamawianego materiału?

Większość towarów dostępnych w naszym sklepie ma szerokość 150 +/-5 cm. Dokładną szerokość każdej tkaniny można sprawdzić w specyfikacji na stronie wybranego produktu.

3. Jaką minimalną ilość towaru można zamówić?

Minimalna ilość towaru, jaką można zamówić w naszym sklepie to 1 mb. Powyżej tej długości futra można kupować już co 10 centymetrów np. 1,10 m, 1,20 m, 1,30 m itd.

4. Czy tniecie materiał na mniejsze części (np. na paski)?

Nie, nie tniemy zamawianego materiału na mniejsze części. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy klient zamówi tyle materiału, że trzeba będzie go wysłać na więcej niż jednej belce. W takiej sytuacji towar zostanie dostarczony w kilku kawałkach.

5. Czy w sklepie można kupić gotowe wyroby?

Nie, w naszym sklepie oferujemy tylko materiały futrzane na metry.

6. Czy wysyłacie pełne wzorniki kolorystyczne klientom indywidualnym?

Tak, klientom indywidualnym wysyłamy maksymalnie cztery próbki materiałów za darmo. Oczywiście istnieje możliwość zamówienia większej ilości, jednak za nią trzeba będzie dopłacić. Wszystkie informacje o wzornikach znajdziesz w zakładce Zamów próbki.

7. Przez jaką firmę przesyłacie towar?

Zamówiony u nas towar przesyłamy firmą kurierską GLS.

8. Jakie są koszty przesyłki zamówionego materiału?

Aktualne koszty wysyłki można sprawdzić w zakładce.

9. Czy posiadacie showroom na terenie Polski?

Jedynym showroomem naszej hurtowni jest siedziba w Łodzi na ulicy Nowej 16/18.

10. Czy honorujecie zwroty towarów?

Towar zamawiany na naszej stronie ma status towaru specjalnego tj. docinanego na żądaną ilość zamawiającego. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów zamówionego towaru. Więcej informacji można znaleźć w zakładce Odstąpienie od transakcji

11. W jaki sposób realizujecie reklamacje?

W naszym sklepie towar podlega reklamacji, jeśli posiada on wady fizyczne np. odbarwienia. Reklamacje w naszej firmie odbywają się w następujący sposób:

  • Klient, który chce dokonać reklamacji, proszony jest o kontakt telefoniczny z naszą firmą w celu wyjaśnienia przyczyn reklamacji.
  • Klient odsyła reklamowany towar na nasz koszt. W sytuacji, kiedy reklamacja zostanie uznana za niezaistniałą, koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Klient.
  • W wypadku, kiedy mamy na stanie materiał taki sam jak ten reklamowany, wysyłamy jego adekwatną ilość na nasz koszt.
  • W innym przypadku zwracamy pieniądze za reklamowany towar.

Więcej informacji na temat reklamacji produktów można znaleźć w zakładce Regulamin w paragrafie 9.

12. Jakie sposoby płatności honorujecie?

Za towar zamówiony na naszej stronie można dokonywać płatności w następujących formach:

  • Przelew bankowy (klient płaci przed wysyłką zamówienia).
  • Pobranie przy odbiorze towaru od kuriera.
  • Paypal.
  • Płatność kartą przez Internet.
  • Blik.
  • Płatność gotówką lub kartą w wypadku osobistego odbioru towaru w naszej siedzibie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce Sposoby płatności.

13. Czy realizujecie przesyłki na terenie Europy?

Realizujemy przesyłki na terenie Europy. Koszty takiej wysyłki można zobaczyć w zakładce Koszty przesyłki.

14. Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa 2-3 dni roboczeJeśli klient złoży zamówienie przed godziną 11:00 to kolejnego dnia roboczego przesyłka powinna zostać dostarczona.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 7726 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-06
Zamówiony towar zgodny z opisem i zdjęciami
2024-11-04
Jestem bardzo zadowolona, z zakupu i obsługi. Zrobiłam błąd w zamówieniu, kontaktowałam się telefonicznie, Pani bardzo uprzejma i pomocną. Wysyłka tego samego dnia, na drugi dzień była u celu. Pooolecam
Proszę czekać ... ładuję dostępne próbki
pixel